divendres, 28 d’octubre del 2011

L'ENTREVISTA

1. Consultau aquesta adreça i feis un esquema amb el més important:

http://www.ersilia.net/aventura_explorar/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=6&Itemid=7


2. Llegiu el test de Proust, refeu-lo al vostre gust i contestau en parelles.

TEST DE MARCEL PROUST
M. Proust passava aquest test a les seves amistats per tal de conèixer millor la
sensibilitat artística dels seus amics. Passeu-vos-el a vosaltres mateixos i a
més de descobrir la vostra sensibilitat artística també veureu com us ajudarà a
conèixer-vos millor.
El principal tret del meu caràcter....................................................................
La qualitat que m’estimo més en una persona................................................
Allò que més aprecio de les meves amistats...................................................
El meu defecte principal...................................................................................
Les meves ocupacions preferides....................................................................
El meu somni de felicitat...................................................................................
Quina seria la meva gran desgràcia.................................................................
Allò que voldria ser............................................................................................
Al país on m’agradaria viure..............................................................................
El color que prefereixo .......................................................................................
La flor que estimo...............................................................................................
L’ocell que prefereixo .........................................................................................
Els autors preferits en prosa...............................................................................
Els meus poetes preferits...................................................................................
Els meus herois de ficció....................................................................................
Les meves heroïnes de ficció favorites...............................................................
Els meus compositors preferits...........................................................................
Els meus pintors favorits.....................................................................................
Els meus herois de la vida real...........................................................................
Les meves heroïnes històriques..........................................................................
Els meus noms favorits........................................................................................
El que detesto per damunt de tot.........................................................................
La reforma que més m’estimo..............................................................................
El do natural que voldria tenir...............................................................................
Com m’agradaria morir.........................................................................................
L’estat actual del meu esperit...............................................................................
Defectes que m’inspiren més indulgencia.............................................................
La meva divisa (el meu lema)...............................................................................

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada