OBJECTIUS DE LA UNITAT
1. Conéixer i emprar el llenguatge propi del món de la comunicació i, en especial, de la TV.
2. Conéixer i interpretar els diferents gèneres televisius.
3. Analitzar de manera crítica els continguts televisius i valorar la importància de la televisió, en qualitat de mitjà de comunicació, com a transmissor de valors i de models de conducta determinats.
4. Formar-se com a telespectadors.
ACTIVITAT PRÈVIA.
Explicam la nostra experiència. Els estudis diuen que un al.lot o una al.lota en el moment d'acabar els estudis d'ESO ja haurà passat unes 19000 hores davant la televisió, sense contar les hores dedicades als videojocs, als xats, a l'ordinador...
1. A quines activitats creis que haurà renunciat per fer-ho? Rallau-ne amb el vostre grup i apuntau-ne unes quantes.
2. Dibuixau dues columnes en un full. A la dreta posareu les coses que us agraden de la televisió. A l'esquerra escriureu les que no us agraden.
3. Ompliu la tabla que us passarà la professora per explicar la vostra experiència com a teleespectadors. Quins programes veis? A quines hores? Quant de temps passau davant la tele cada dia? Després de contar cada experiència redactau una reflexió com a grup.
1. Conéixer i emprar el llenguatge propi del món de la comunicació i, en especial, de la TV.
2. Conéixer i interpretar els diferents gèneres televisius.
3. Analitzar de manera crítica els continguts televisius i valorar la importància de la televisió, en qualitat de mitjà de comunicació, com a transmissor de valors i de models de conducta determinats.
4. Formar-se com a telespectadors.
ACTIVITAT PRÈVIA.
Explicam la nostra experiència. Els estudis diuen que un al.lot o una al.lota en el moment d'acabar els estudis d'ESO ja haurà passat unes 19000 hores davant la televisió, sense contar les hores dedicades als videojocs, als xats, a l'ordinador...
1. A quines activitats creis que haurà renunciat per fer-ho? Rallau-ne amb el vostre grup i apuntau-ne unes quantes.
2. Dibuixau dues columnes en un full. A la dreta posareu les coses que us agraden de la televisió. A l'esquerra escriureu les que no us agraden.
3. Ompliu la tabla que us passarà la professora per explicar la vostra experiència com a teleespectadors. Quins programes veis? A quines hores? Quant de temps passau davant la tele cada dia? Després de contar cada experiència redactau una reflexió com a grup.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada